Co by tu robić?
Połowa osiągnięcia celu
to jego prawidłowe wyznaczenie.
to jego prawidłowe wyznaczenie.
(Zig Zigler)
Otrzymaliśmy prośby o informacje na temat wyboru profilu klasy, a co za tym idzie, przyszłego zawodu. Podaję link, który na pewno okaże się przydatny zarówno dla gimnazjalistów, jak również uczniów naszej szkoły. Są pewnie wśród nich wciąż niezdecydowani lub wszechstronnie uzdolnieni. Poniżej właściwy adres!
Co tu znajdziesz?
Test do samobadania wraz ze sposobem odczytania
jego wyników. Ma on tytuł ”Właśnie to lubię robić”. Możesz wybrać
najodpowiedniejsze dla siebie rodzaje pracy spośród następujących: sportowe,
produkcyjne, poznawczo-informacyjne, organizacyjne, artystyczne, porządkowe,
opiekuńczo- wychowawcze. Oczywiście, wszystkie typy prac są krótko
scharakteryzowane. Możesz się też zapoznać z rodzajami inteligencji (zdolności i
umiejętności) wg Gardnera. Są to: lingwistyczna, matematyczno-logiczna,
wizualna i przestrzenna, muzyczna, interpersonalna i kinestetyczna. One również
są omówione. Znajdziesz tam kwestionariusz wielorakiej inteligencji, a do niego
klucz.
Zawsze też możesz porozmawiać z absolwentami naszego liceum, którzy wybrali odpowiedni profil, właściwe studia i odnoszą życiowy sukces. Życzę jak najlepszych wyborów!
Zdecydowany
Grafika:
http://temp.akademiaprogramowania.pl/media/images/blog/chlopak-myslacy-o-zajeciach.jpg
Bardzo ciekawy test i muszę przyznać, że rzeczywiście, poniekąd odzwierciedla to, co sama mogę w sobie zauważyć. Na pewno nie w stu procentach, bo to raczej niemożliwe, zważywszy na to że każdy człowiek jest inny... Naprawdę polecam, zarówno dla tych, którzy chcą się o sobie czegoś dowiedzieć, jak i dla tych, którzy chcą się utwierdzić się w przekonaniu, że posiadają takie, a nie inne cechy.
OdpowiedzUsuńCieszę się, że mogliśmy pomóc. Zdecydowany i Spółka.
Usuńa gdzie można porozmawiać z tymi absolwentami?
OdpowiedzUsuńno i mam jeszcze jedno pytanie bo nie mogę tego nigdzie znaleźć... ile trzeba mieć punktów aby dostać się do 3 ? tak mniej więcej oczywiście
- dzięki :D