10 października 2012

Co w trawie piszczy?

      
        O modzie słów kilka


       Czy dlatego coś jest piękne,                
że się podoba, 
czy się podoba, że jest piękne.
(św. Augustyn)


Z racji tego, że prosiliście o podejmowanie na blogu także tematów dotyczących mody, chciałam Wam zaprezentować jedną, ciekawą stronę. Jest nią www.allani.pl. Zakładając tam swój profil, możemy tworzyć własne stylizacje, oglądać i oceniać zestawy innych, a także upatrzyć sobie jakieś fajne ubranka, a jest tam ich naprawdę mnóstwo. Ale uwaga! Strona jest bardzo przydatna, ale też (co prawda krótkotrwale) uzależniająca, dlatego ostrożnie i rozsądnie się nią posługujmy. Najlepiej zapiszcie sobie gdzieś ten link i skorzystajcie z niego dopiero podczas ferii lub innych, niewypełnionych nauką dni.

A oto jedna ze stylizacji, która przypadła mi do gustu. Co o niej myślicie?

Doris  

Grafika:
http://cdn17.glamka.smcloud.net/s/photos/t/64800/jeans-krata-i-kwiaty-w-kolekcji-hm-divided-propozycje-na_582964.png
http://cdn2.glamka.smcloud.net/t/photos/t/26355/ubrania-do-szkoly-pomysl-na_281289.jpg

5 komentarzy:

  1. Podobają mi się zwłaszcza kamaszki! Chyba sobie takie zafunduję.
    Dlaczego nie odnosicie się do naszej szkolnej mody? Czyżbyście nie mieli własnego zdania?
    Doris, liczę na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy przez cały rok mam chodzić w tym jednym ciuchu? Zaproponujcie jeszcze coś innego.Czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś zaproponujesz? Każdy pomysł jest mile widziany, także od czytelników. :)

      Usuń
  3. Może i coś bym zaproponowała, ale nie najlepiej z moją wyobraźnią. A wyglądać dobrze by się chciało.Pozostaje mi więc liczyć na Was. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest w trakcie przygotowywania. :)
    I przypominam stronę allani.pl, tam jest mnóstwo stylizacji na każdy dzień.
    Pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń